Hallo!

Wij zijn Frédérique en Anton, twee mensen met een passie voor het ongediertevak. Problemen oplossen, daar worden wij gelukkig van. Wij geloven in een duurzame en structurele aanpak om ongedierteproblemen op te lossen en om ze een stap voor te zijn op die plekken waar dat het meeste van tel is.
Over Ons
+ 2.200 tevreden klanten
Wij spreken NL FR EN DE

Anton

Stadsrat uit Brussel

Nieuwsgierig en analytisch. Houdt van uitdagende problemen en spitsvondige oplossingen.Ongemotoriseerde vrijetijdsbestedingen in de buitenlucht genieten de voorkeur. Badminton, lopen, fietsvakanties en trektochten in de bergen.Favoriete ongedierteklus?

Interventies voor marterproblemen. Leuk detectivewerk en een verscheidenheid aan oplossingen maken dit een geestig werk.

Frédérique

Veldmuis uit Herent

Amicaal en behulpzaam, gedreven door actie. Houdt van tevreden klanten, die ons aanraden aan anderen.Tijdens zijn vrije tijd kan je hem gaan zoeken in de modder. Groene vingers in de tuin of op een veldwegel per mountainbike of 4x4.Favoriete ongedierteklus? Bedwantsenbehandelingen. Een toffe combinatie van grondige inspectie, zeer nauwkeurige bestrijding en klanten iets kunnen bijleren.

Know-how

Ongedierte, dat is de natuur die zich zonder het te vragen in onze werk- of leefomgeving begeeft. Mensen hebben dan de neiging om -tegen beter weten in- de natuur naar hun hand te willen zetten. Dat werkt helaas niet altijd zoals gepland. Preventie, detectie en bestrijding moeten daarom altijd uitgaan van kennis van het plaagdier.

Bij SPOT bouwen we die know-how uit door te leren en door te presteren: werken met ongedierte is onze dagelijkse realiteit. Die combinatie van theoretische kennis en intuïtieve ervaring maken samen effectieve oplossingen.

Waarom SPOT?

De kiem voor ons bedrijf werd gelegd in 2017, in een voorgaand hoofdstuk van ons beroepsleven. Vóór het ontstaan van Spot werkten we als collega’s bij één van de wereldwijde marktleiders in Pest Control voor bedrijven.

Al snel merkten we dat hier, maar ook bij andere grote bedrijven in de sector, de verschillende afdelingen van het bedrijf vaak naast elkaar werkten, in de plaats van met elkaar. Verkoopmedewerkers werden aangespoord om onderhoudsovereenkomsten af te sluiten, maar techniekers werden vervolgens gestimuleerd om die overeenkomsten te presteren in een zo kort mogelijke tijd. Met activiteiten over heel België, spendeerden techniekers bovendien veel tijd in de wagen. Had je als klant een administratieve vraag, dan kon je bij nog een derde dienst terecht.

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van de dienstverlening was hierdoor niet altijd evenredig.

Uit deze vaststelling is SPOT geboren. Gericht op onze klanten, hebben we de ambitie om in het midden van Vlaanderen en in Brussel dé referentie te worden voor onze expertise in het vak. De volgende dingen komen daarbij op de eerste plaats.

Wat onze klanten over ons zeggen